Головна » Файли » Мої файли |
У категорії матеріалів: 13 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Шановні батьки! В Печенізькому ліцеї ім.Г.Семирадського працює районний логопедичний кабінет.
При корекції мовлення в дитини важливу роль відіграє співпраця вчителя-логопеда з батьками. Багато батьків пов'язують роботу логопеда лише з усуненням вад звуковимови. На перших батьківських зборах учитель-логопед пояснює, що фонетико-фонематичні та лексико-граматичні порушення мовлення не завжди супроводжуються порушенням звуковимови, і через це батьки їх не помічають. Але саме ці порушення негативно впливають на засвоєння дитиною шкільної програми, часто є причиною стійкої неуспішності. Учитель-логопед розповідає про те, який вид мовленнєвого порушення виявлений у дитини та які труднощі у навчанні пов'язані з цією вадою. Можна навести приклади зі своєї практики, показати письмові роботи дітей-дисграфіків. Логопед має довести, що таких ускладнень можна уникнути, якщо вчасно провести спеціальну корекційну роботу. Батьки також несуть відповідальність за відвідування логопедичних занять своїми дітьми. Щоб отримувати суттєву допомогу від батьків при усуненні мовленнєвих дефектів, учитель-логопед повинен постійно підтримувати контакт із ними, що здійснюється під час систематичних консультацій-бесід протягом усього періоду корекції. У шкільних логопедів є проблема з відвідувань логопатами занять, тому що вони проводяться, зазвичай, у позаурочний час. Діти, які не відвідують групи продовженого дня, приходять на заняття з дому. Учнів, які продовжують навчання на ГПД, вихователі направляють на логопедичні заняття з будь-якого режимного моменту відповідно до розкладу. Розклад логопедичних занять має бути відомий вихователям ГПД. Якщо дитина присутня у класі на уроках, але не з'являється на логопедичному занятті, логопед повідомляє про це батьків учня і вчителя. Спільними зусиллями проводиться робота з усунення причини пропусків, якщо цього не вдається досягти, логопат вибуває через невідвідування, а на його місце зараховується інший школяр. Особливо тісний контакт необхідний учителю-логопеду з батьками тих учнів, які займаються виправленням звуковимови. Якщо дитина декілька разів приходить на заняття з невиконаним домашнім завданням, учитель-логопед виясняє причини цього і разом із батьками усуває їх. Допомога батьків під час корекції вад звуковимови є обов'язковою. |
Можливо, ви думаєте, що у вас виховані діти або що батьки за визначенням навчають дітей добра, чи не так? Нові дослідження свідчать, що це не так. |
У більшості сімей, як правило, всі поспішають швидше закінчити вечерю, особливо діти. Вони квапляться повернутись до своїх комп'ютерів, мобільних телефонів і планшетів. В цій статті ви знайдете декілька корисних порад як змінити ситуацію на краще. |
|
|
Навіщо розсудливим батькам вчити своїх дітей заперечувати, не погоджуватись та полемізувати? Виявляється, це сприяє сімейній гармонії. |
|
Особливості адаптації шестирічних першокласників до шкільного життя |
|
|