Вітаю Вас, Гість

Приморський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) Печенізької селищної ради Печенізького району Харківської області

Адреса: Харківська область, Печенізький район,  с. Приморське, вул., Молодіжна, 11

телефон: (096) 2194796
E-mail: prum_dnz@ukr.net

Офіційний веб-сайт: http://nk-dnz.at.ua

Рік заснування: 1964

Директор школи

Дейнеко Зінаїда Федорівна, освіта вища, за фахом інженер – технолог.

Заклад очолює з 11.05.1999 року.

Контингент учнів

У 2017/2018 навчальному році у Приморькому дошкільному навчальному закладі виховується 12 дітей.

Мова навчання

Українська.

Педагогічний колектив

Педагогічний колектив нараховує 3 педагога, з них 1 чол. має вищу освіту, 2 чол. – середню спеціальну.

Творчий потенціал

Вихователь Губар Н.І. працює над темою: "Патріотичне виховання починається з доброти".

Вихователь Попова Н.І. працює над темою: "Знай все про рідний край".

 

Гурткова робота

Гурткова робота в дитсадку проводиться за Програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина», затвердженою листом Інституту модернізації змісту освіти від 25.03.2016 р. №2.1/12-Г-85, автор О.Каплуновська

Варіативна складова робочого навчального плану забезпечуватиметься  через Програму національно – патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина», затвердженою листом Інституту модернізації змісту освіти  від 25.03.2016 р. № 2.1/12-Г-85, з метою формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, вірності, любові до Батьківщини, турботи на благо народу.

Гурток  «Моя  сім`я,  моя  родина» формуватиме у дітей уявлення про родину,  родинні взаємини,  виховуватиме інтерес і повагу до родинних свят, буде проводиться один раз на тиждень у другій молодшій підгрупі з 3до 4 років, у  середній підгрупі  з 4 до 5 років і у старший підгрупі 6-й рік життя.

Гурток  «Моя Україна» розширюватимуть уявлення про Україну, столицю - місто Київ, виховуватимуть любов до Батьківщини, гордість за неї, проводиться один раз на тиждень у другій молодшій підгрупі з 3до 4 років, у  середній підгрупі  з 4 до 5 років і у старший підгрупі 6-й рік життя.

Ознайомлювати дітей з дитячим фольклором, народними іграми, святами та обрядами буде гурток  «Традиції народу України», вони будуть проводиться один раз на тиждень у другій молодшій підгрупі з 3до 4 років,у  середній підгрупі  з 4 до 5 років і у старший підгрупі 6-й рік життя.

Гурток «Культура України», буде знайомити дітей з особливостями національного побуту, різновидами посуду,  українським національним одягом, рушниками він  проводиться один раз на тиждень тільки у середній підгрупі з 4 до 5 років та у старший підгрупі 6-й життя.

Гурток  «Мистецтво України» буде  знайомити дітей із різними видами народних ремесел та виховуватимуть гордість за талановитих майстрів – земляків, він  буде  проводиться один раз на тиждень у старший підгрупі 6-й рік життя.

            Тривалість проведення гурткової роботи залежно від віку дітей:

 друга молодша з 3 до 4р.             -15 хвилин;

 середня з 4 до 5р.                           -20 хвилин;

 старша підгрупа 6-й рік життя    -25хвилин.

Матеріально-технічне забезпечення

Матеріально – технічне забезпечення дошкільного навчального закладу задовільне.

Досягнення вихованців:

На основі Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції Національно – патріотичного виховання дітей, з урахуванням актуальної суспільно – політичної, екологічної ситуації в країні та з метою підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її поступального інноваційного розвитку у 2016/2017 навчальному році в закладі  були  реалізовані наступні освітні лінії: «Особистість дитини», «Мовлення дитини», «Дитина в соціумі», «Гра дитини», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у світі культури». 

 Наприклад заняття із розділу «Ознайомлення із соціумом» було спрямоване на реалізацію освітньої лінії Базового компоненту  ,, Дитина в соціумі ``та передбачало формування навичок соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватися у світі людських взаємин.

   Реалізація освітньої лінії ,, Особистість дитини `` направлена на формування здоров`язбережувальної компетентності. Фізкультурні заняття для дітей дошкільного віку проводились  3 рази на тиждень. У дні , коли не було занять з фізкультури, проводились фізкультурні комплекси під час денної прогулянки. Форма та місце проведення занять визначалась  педагогом.

   Для дітей старшого дошкільного віку один раз на тиждень проводились пішохідні переходи, які поєднувались з іншими видами занять.

   Тривалість занять з фізкультури  для дітей у віці :

  • від  2років   до  3років    -  15 хвилин;
  • від 3років  до    4років     -  20 – 25  хвилин;

від  5  до  6 (7) років     -     25 – 30  хвилин;

   На реалізацію завдань фізичного розвитку дітей дошкільного віку  проводилося обстеження рівня розвитку основних рухів вихованців, з допомогою якого вдалося продіагностувати якісні й кількісні зрушення в розвитку основних  рухів дошкільників.

Результати обстеження рівня розвитку основних рухів у дітей молодшого дошкільного віку  (3-4 р.)

Обстежено 4 дошкільників

Рівні розвитку

Біг(%)

Стрибки(%)

Метання(%)

Вище норми

33

33

33

Норма

67

67

67

Нижче норми

-

-

-

 

   Аналіз результатів обстеження засвідчує, що дошкільники молодшого дошкільного віку добре володіють основними рухами.

Результати обстеження рівня розвитку основних рухів у дітей середнього дошкільного віку (4-5 р.)

Обстежено 2 дошкільника

Рівні розвитку

Біг(%)

Стрибки(%)

Метання(%)

Вище норми

-

-

50

Норма

100

100

50

Нижче норми

-

-

-

 

   Як видно з таблиці найкращі результати  зафіксовані в бігові і стрибках.

Результати обстеження рівня розвитку основних рухів у дітей старшого дошкільного віку (5-6 р.)

Обстежено 3дошкільника

Рівні розвитку

Біг(%)

Стрибки (з місця/з розбігу) (%)

Метання(%)

Вище норми

33

33/33

-

Норма

67

67/67

100

Нижче норми

-

-

-

 

   У дітей старшого дошкільного віку виявлено більш рівномірне відсоткове співвідношення показників бігу на швидкість та стрибків з місця.

Освітня лінія ,, Гра дитини.

Для вихованців гра, як провідна діяльність, дозволяє самовиразитись, самореалізуватись, сприяє становленню власного ,,Я”. Вихователі сприяли формуванню стійких ігрових інтересів,вчили виявляти творчість та ініціативність у процесі гри. Але не всі діти вміють гратися,тому вихователям слід більше сприяти розвитку  ігрових умінь кожної дитини.

   Сенсорний, логіко – математичний розвиток здійснювався під час навчально – виховного процесу не лише на спеціально організованих заняттях, а й інтегрувався у інші види діяльності дітей протягом дня, формуючи пізнавальний розвиток.

  Освітня лінія «Мовлення дитини».

Вихователі виховували любов до рідної мови,бажання спілкуватися,мовленнєву культуру,Сприяли розвитку словника: збагачували лексику новими, раніше невідомими словами, приказками, прислів’ями, розвивали зв’яне мовлення. Та все ж не всі діти вміють відповідати на запитання повним реченням. Також слід більше приділяти уваги звуковій культурі мовлення: закріплювати правильну чітку вимову звуків, розвивати мовленнєвий слух.

Освітня лінія «Дитина у світі культури»: 

   Художньо -  продуктивна діяльність  передбачала заняття з музичної, образотворчої діяльності, забезпечувала естетичний розвиток.

  Освітня лінія ,,Дитина у природному довкіллі ‘’.

 Вихователі ставили перед собою мету подати матеріал так, щоб дитина зацікавилася ним, щоб процес навчання нагадував гру, тому результат отримали  задовільний.

Види діяльності за освітніми лініями

Низький

Середній

Достатній

Високий

Здоров`я та фізичний розвиток

-

-

9

6

Художньо-продуктивна діяльність:

 

 

 

 

музична діяльність

-

5

8

2

Зображувальна діяльність

-

8

4

3

Ознайомлення з соціумом

3

5

4

3

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

1

 

5

 

5

 

4

Сенсорний розвиток

1

2

-

-

Логіком-тематичний розвиток

-

7

3

3

Ознайомлення з природним довкіллям

-

5

5

5

 

       Аналіз свідчить, що рівень знань дітей на достатньому  рівні.