11:47 Тематичні локації педагогічного форуму - 2019 | ||||||||
Згідно з дослідженням «Фінансова грамотність, фінансова інклюзія та фінансовий добробут в Україні», яке провів Проєкт USAID «Трансформація фінансового сектору» в червні 2019 р., українці мають низький рівень фінансової грамотності у порівнянні з іншими країнами – 11,6 із 21 балів. Це один з найнижчих показників серед 30 країн, які входять до Організації економічного співробітництва та розвитку. Тема однієї з восьми локацій, які були проведені під час районного педагогічного форуму, була присвячена саме розвитку ініціативності та підприємливості серед учнів. «Це одна з компетенцій, якою мають володіти випускники Нової української школи», - зазначила модератор Олена Зеленська, начальник районного методичного кабінету відділу освіти. Тренер Олеся Кохан, директор Печенізького ЦДЮТ, представила надзвичайно важливу тему розвитку обдарованих дітей в Новій українській школі. Про розвиток критичного мислення молодших школярів говорили на дискусійній панелі, яку провела Ірина Куц, вчитель початкових класів Артемівського НВК. Темами інших локацій були: - «Презентування навчального матеріалу як різновид алгоритмізації в системі школи Ейдетики з метою розвитку логічного мислення та комунікативних здібностей школярів» - тренер Катерина Чугай, вчитель української мови та літератури Артемівського НВК; - «Створення дидактичних онлайн-матеріалів на основі мережевих сервісів» - тренер Уманська Жанна, вчитель англійської мови КЗ «Мартівський ліцей»; - «Природознавча компетентність як складова особистісно-професійного розвитку вчителя» - тренер Наталія Сідін, вчитель географії КЗ «Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського»; - «Попередження емоційного виснаження педагогів» - тренер Лариса Сазонова, в.о. завідувача Печенізького ДНЗ №1 - «Впроваджуємо гендерну чутливість в освітній простір» - тренер Ілона Рибас, заступник директора з виховної роботи КЗ «Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського». Тематичні локації були проходили у різноманітних формах: «круглі столи», презентації, тренінги, обговорення тощо. | ||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |