Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 13
Показано матеріалів: 11-13
Сторінки: « 1 2

Шановні батьки! В загальноосвітніх навчальних закладах району працюють фахівці соціально-психологічної служби.

Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського

Практичний психолог: Федяєва Ірина Сергіївна
Графік роботи: Понеділок, вівторок 8:00-16:00
  Середа 8:00-15:00

 

Мартівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Соціальний педагог: Цегельник Анна Сергіївна
Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця  8:00-12:00
  Четвер 10:00-14:00

 

Артемівський навчально-виховний комплекс

Соціальний педагог: Драгункіна Вікторія Вікторівна
Графік роботи: Понеділок, п’ятниця   9:00-13:00
  Вівторок, середа 8:00-12:00
  Четвер 11:00-15:00
Мої файли | Переглядів: 337 | Завантажень: 0 | Додав: pechen_obrazov_otdel | Дата: 27.10.2015 | Коментарі (0)

  

Мої файли | Переглядів: 287 | Завантажень: 0 | Додав: pechen_obrazov_otdel | Дата: 27.10.2015 | Коментарі (0)

Шановні батьки! 

В Печенізькому ліцеї ім.Г.Семирадського працює районний логопедичний кабінет. 

Завідувач кабінету: Кизим Альбіна Вікторівна
Графік роботи: Понеділок-п’ятниця 8:00-14:00

 

При корекції мовлення в дитини важливу роль відіграє співпраця вчителя-логопеда з батьками.

Багато батьків пов'язують роботу логопеда лише з усуненням вад звуковимови.

На перших батьківських зборах учитель-логопед пояснює, що фонетико-фонематичні та лексико-граматичні порушен­ня мовлення не завжди супроводжуються порушенням звуковимови, і через це батьки їх не помічають. Але саме ці порушення не­гативно впливають на засвоєння дитиною шкільної програми, часто є причиною стійкої неуспішності. 

Учитель-логопед розповідає про те, який вид мовленнєвого порушення виявлений у ди­тини та які труднощі у навчанні пов'язані з цією вадою. Можна навести приклади зі своєї практики, показати письмові роботи дітей-дисграфіків.

Логопед має довести, що таких усклад­нень можна уникнути, якщо вчасно провести спеціальну корекційну роботу.

Батьки також несуть відповідальність за відвідування ло­гопедичних занять своїми дітьми.

Щоб отримувати суттєву допомогу від батьків при усуненні мовленнєвих дефектів, учитель-логопед повинен постійно підтри­мувати контакт із ними, що здійснюється під час систематичних консультацій-бесід протягом усього періоду корекції.

У шкільних логопедів є проблема з відві­дувань логопатами занять, тому що вони про­водяться, зазвичай, у позаурочний час. Діти, які не відвідують групи продовженого дня, приходять на заняття з дому.

Учнів, які продовжують навчання на ГПД, вихователі направляють на логопедичні за­няття з будь-якого режимного моменту від­повідно до розкладу. Розклад логопедичних занять має бути відомий вихователям ГПД.

Якщо дитина присутня у класі на уроках, але не з'являється на логопедичному занят­ті, логопед повідомляє про це батьків учня і вчителя. Спільними зусиллями проводиться робота з усунення причини пропусків, якщо цього не вдається досягти, логопат вибуває через невідвідування, а на його місце зара­ховується інший школяр.

Особливо тісний контакт необхідний учи­телю-логопеду з батьками тих учнів, які зай­маються виправленням звуковимови. Якщо дитина декілька разів приходить на заняття з невиконаним домашнім завданням, учитель-логопед виясняє причини цього і разом із батьками усуває їх.

Допомога батьків під час корекції вад звуковимови є обов'язковою.

Мої файли | Переглядів: 359 | Завантажень: 0 | Додав: pechen_obrazov_otdel | Дата: 27.10.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-13